marți, 10 martie 2009

Si am fost la Straja...



Am plecat vineri, fara nici cea mai vaga idee de cum o sa fie, avand in vedere ca din cele 15 persoane care stiam ca vor veni, eu cunoasteam doar 2 (Panda si Adi) si ce-i drept as putea spune ca nu aveam o presimtire prea buna in legatura cu cele ce aveau sa urmeze, dar mi-am luat inima in dinti si am zis HAI!

A fost frumos! M-am inteles destul de bine cu restul persoanelor (zic eu). Am taiat si cateva lucruri de pe "My future TO DO list!": 1. Am schiat, desi imi e extrem de frica de asa ceva, dar la final am decis ca va deveni un obicei, chiar mi-am propus sa imi cumpar un snowboard (pentru ca ma tenteaza mai mult) si sa exersez cat se poate acest sport! 2. Am mers prin padure, noaptea! Si cred ca aici se incheie enumerarea.

A fost o bataie cu perne si traditionala bataie cu zapada, avand in vedere ca in ultima zi a nins si am avut mai bine de jumatate de metru de zapada la dispozitie; lucru care a pus l-a indoiala planul nostru de plecare catre Bucuresti, insa totul s-a finalizat cu bine, drumurile au fost deszapezite, iar noi am plecat doar cu cateva ore mai tarziu fata de ce planificasem!
Am ramas cu amintiri frumoase si multe poze!
Multumesc Adi si Panda pentru invitatie!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ne bucuram ca te ai simtit bine cu noi, si te mai asteptam cu orice alta ocazie :)